Bukan PASRAH tapi REDHA :)

Aku akan berhenti memikirkanmu...
dan ku akan benar2 melepaskan ikatan di hatiku
Aku hanya akan merubah diriku menjadi yg terbaik hanya kerana Allah...
Bukan kerana menginginkanmu, kan ku lepaskan belenggu ini...
Yang membuat hatiku semakin rapuh karna cinta yg penuh dgn tanda tanya...


Biarlah kau teruskan perjalananmu tuk jadi yg terbaik 
untuk seseorang yg akan ditakdirkan untukmu,, aku pun begitu...
Aku akan melanjutkan perjalananku tuk menjadi yg terbaik
untuk seseorang yg akan menjadi IMAMku
meskipun itu bukanlah dirimu...
Karna kini ku telah yakin...

Jika aku telah menjadi yg terbaik, 
maka Allah tetap memberiku yg terbaik pula
meskipun itu bukanlah dirimu...
Ku harap kau mendapatkan yg terbaik...
Dan DOAKAN aku agar ku juga mendapatkan yg terbaik
hingga aku bisa TENANG dengan PILIHAN-Nya
meskipun itu bukanlah dirimu...

~ Dari seseorang kpd seseorang ~

No comments:

Post a Comment