Aku tetap enjoy hidup SINGLE..hehe

Assalamualaikum semua...hurm, malam ni terasa nak update blog la..huhu
Berapa hari je lagikan kita bakal menyambut tahun 2012.
Umur aku pun makin bertambah,, 23 years old.
HHaaaahhhhh?? Dah nak masuk 23 tahun dah aku rupenye~
Lepas nie bakal tiba la zaman2 orang sibuk bagi soalan cepu mas.
Study pun dah tak lama nak abis. Konfem la lepas abis study nanti telinga aku ni panas..huhu
Apa lagi dah nak masuk sem 6 (next year) tapi calon pun belum ada. 
Calon pun belum ada, pakwe jauh skali la..huhu
Banyak perspektif orang tentang jodoh kan?
Ada orang jodohnya cepat, ada pulak jodohnya lambat.
Ah,, tak kesah la cepat ke lambat..yg penting enjoy dengan  kehidupan kita.
Bukan enjoy masuk kelab or buat maksiat..tapi enjoy la dengan menghargai setiap yg ada di sekeliling kita :)

>>Hurm~ terjumpa plak tentang perspektif jodoh ni..so layan jela n rajin2kan diri untuk baca ye..especially yg single macam saya..hehe! :P


Harap2 boleh baca la ye kengkawan~ xboleh nak besarkan..kalau besarkan jadi xnampak pulak :D

No comments:

Post a Comment