'Google'ling

Assalamualaikum...

Hurm... first of all, dah lama aku tak update blog. Bukan busy bukan sibuk tapi saja menyepikan diri. Setelah lama tak update, hari nie aku nak bercakap pasal internet. Lebih spesifik encik 'google'. Encik 'google' ni sangat-sangat la penting untuk seorang yang bergelar student macam aku ni. Banyak jasa encik 'google' dari mula-mula aku kenal internet sampai sekarang. Aku percaya korang pun sama kan? Nak cari bahan untuk assignment pun antara sumber pertama korang google kan??



Pernah tak korang terpikir, terlintas, terdetik nak google nama sendiri? Kalau nak tau korang ni artis glamer ke tak glamer, try la google nama sendiri. Kita tengok apa hasil carian google untuk nama diri sendiri. Aku dah try google nama aku sendiri.

>> Solid keluar aku punya maklumat je...maybe sebab aku 'artis phophular'.







No comments:

Post a Comment