6th semester - Campus life begin!

Hurm.. jarang sebenarnya aku nak update blog ni ngan kisah2 hidup aku. Tapi layan jelah ye..hehe..

Hari nie my first day kuliah after menghabiskan cuti selama sebulan. Arrrgggghhhh,, rasa macam tak cukup je cuti.. tapi aku tetap bersemangat nak mulakan semester baru =) Tak sabar nak abis study sebenarnya..hehe..

So alkisah permulaan hari pertama aku ke kuliah.. macam semester2 lepas jugak. Bangun pagi, siap2 g kelas. First class pagi tadi STID1103 (aplikasi komputer dlm pngurusan). Not bad la jugak lecturer ni. Bodek siap2,,haha.. antara sebab aku update entri malam nie pun sebab 1 of my assignment kena buat blog. Since aku dah ade blog, pakai je la blog ni. 

Lecturer ni boleh tahan gak dia punyer 'gila2'..hehe sorry sir =D
Kesian kat member aku si yuliana a.k.a Lieq Keelyng..masa dalam kelas tadi tiba2 num matrik si lieq ni disebut oleh lecturer so berdiri la lieq meng 'introduce' herself. Yang tu biasa je la berkenalan ngan lecturer..tapi yang buat aku nak tergelak lecturer boleh g tanya member aku ni dah ade pakwe belum. Terkulat-kulat la si lieq ni pandang aku..hahaha

So esok meneruskan lagi hari ke-2 aku untuk semester ni..hope ok2 jela perjalanan semester ni.. :D
Fighting for the best result!!

No comments:

Post a Comment