One of My Favourite Author!

Assalamualaikum semua...
Moga semua dalam rahmat Allah swt hendaknya.

Today, aku nak kongsi sket dgn korang-korang semua.
Kongsi ape?? hehe... tadaaaaaa!!~



Haaa... aku tau mesti ramai yg tau buku-buku nie kan? Tipu la kalau ada yg cakap taktau, melainkan korang tak pernah/dah lama tak menjejak kaki ke kedai buku..hekhekhek
Buat masa sekarang, aku sedang mencari masa untuk habiskan bacaan buku-buku nie.
Untuk persediaan la katakan~ hehe.. Persediaan ape? Tambah ilmu la adek-adek.. hoho
Actually novel nie dah lama dah jual kat pasaran tapi aku baru je beli masa attend wedding roomate hari tue..
Tu pun dah lama jugak since my first week after new sem began tapi tak sempat lagi nak baca (busy manjang kununnya~)

Buku tu pun satu tu yg kaler hijau tajuk "Sebarkan Cinta-Mu" roomate aku yg bagi pinjam sebenarnya sebab aku cakap aku suka ngan author buku nie. Novel ni sebenarnya novel tauhid and kata roomate aku jalan ceritanya best! 


"Cinta High Class & Cintaku Kerana Agamamu" pulak aku beli sendiri. Dengar mereka-mereka yg dah baca pun cakap best buku nie. So sape2 yg belum baca dua buku nie p la beli kat kedai buku tu! Kalau nak pinjam ngan aku pun takde masalah =)

No comments:

Post a Comment